- Privacybeleid
- Cookies
- Algemene voorwaarden
Privacybeleid – Socks up
Wanneer je iets bij Socks up bestelt, doen we er alles aan om jouw privégegevens ook echt privé te houden. Wel hebben wij je gegevens nodig om te zorgen dat jouw bestelling op het gewenste adres bezorgd wordt. We brengen je graag op de hoogte wat we met jouw persoonlijke gegevens doen en waarom we deze nodig hebben. Als je na het lezen van ons privacybeleid vragen hebt of opmerkingen, neem dan gerust contact op. Dit kan via ons contactformulier, via info@socksup.nl of telefonisch.
Dit privacybeleid is voor het laatst gewijzigd op 24 december 2020.
Via deze weg vertellen wij, SOCKS UP met kvknr 80875807 (“Socks up, “wij”, “onze”, “ons”), hoe wij jouw privacygegevens verwerken, die jij ons verschaft wanneer je onze website (https://www.socksup.nl) / (de “website” van Socks up) gebruikt.
Door je persoonsgegevens met ons te delen en door onze website te (blijven) gebruiken, bevestig je dat je de voorwaarden van dit privacybeleid hebt gelezen en begrepen.
De toegang tot onze website is strikt persoonlijk. De gegevens op onze website mag jij, zonder toestemming van Socks up, niet gebruiken voor politieke, commerciële of publicitaire doeleinden.
Welke persoonsgegevens verzamelen wij en waarom?
Volgens de privacywetgeving moeten we zeggen welke ‘juridische gronden’ we hebben om je gegevens te gebruiken. We hebben gegevens van je nodig vanwege de de bestelling en bezorging van het product wat je bij ons, Socks up, hebt besteld.
Bij Socks up vragen of verzamelen wij alleen persoonsgegevens die wij nodig hebben.
In verband met een bestelling verzamelen wij informatie met betrekking tot jouw naam (voor- en achternaam), e-mailadres, adres en optioneel je bedrijfsnaam en telefoonnummer. Wij verwerken deze verzamelde informatie met het oog op het administreren van jouw bestelling, inclusief het met jou communiceren over de bestelling (bijv. voor supportdoeleinden, in geval van problemen met de levering van de items, etc.). Je kunt geen klant van Socks up zijn als je de verwerking van de voornoemde persoonsgegevens niet aanvaardt.
Het is ons doel om de door jou aan ons toevertrouwde persoonsgegevens zo kort mogelijk te bewaren voor de eerder genoemde doeleinden met een maximum tot 36 maanden.
We geven je gegevens alleen door aan andere partijen als dat echt nodig is voor onze dienstverlening.
In ons geval krijgen betalingsaanbieders toegang tot jouw gegevens, zodat je (veilig) kunt betalen. Wanneer je een bestelling doet bij Socks up moet je betalen via de website en aanvullende informatie verschaffen, zoals informatie omtrent jouw bankkaart of creditkaart. Wij vertrouwen op derde betalingsdienstaanbieders om betalingen op correcte wijze via de website te verwerken. De betalingsdienstaanbieders zijn verwerkers voor het verwerken van uw persoonsgegevens voor de verwerking van betalingen. De beschikbaarstelling van de voorgenoemde categorieën persoonsgegevens zijn van belang en noodzakelijk voor ons om jouw bestelling te administreren. Als je de vereiste informatie niet verschaft, dan is het voor ons niet mogelijk jouw bestelling te verwerken. Wij bewaren informatie met betrekking tot jouw bestelling en transactie, inclusief support e-mail betreffende de bestelling, in geval zich problemen met de geleverde producten voordoen. Tevens gebruiken we betreffende informatie voor boekhouddoeleinden.
Wanneer wij je pakket per post- of pakketbedrijf versturen, zullen wij jouw naam en adresgegevens moeten overleggen, zodat je bestelde product bij je thuiskomt. Wij vertrouwen op de post- en/of pakketbedrijven dat zij op correcte wijze deze gegevens verwerken.
Bij Socks up geven wij jou de controle over de persoonsgegevens die wij van jou bewaren.
Zo zorgen we er uiteindelijk voor dat deze correct zijn en in overeenstemming met jouw voorkeuren. Je hebt op ieder moment het recht een verzoek te doen om je gegevens in te zien, te corrigeren of te laten verwijderen. Je kunt hiervoor contact opnemen met Liza Hendriks, eigenaar Socks up, via telefoon of e-mail: info@socksup.nl.
Bij Socks up zorgen wij ervoor dat wij jouw persoonsgegevens, zo goed als wij kunnen, beschermen en beveiligen.
Socks up neemt maatregelen om jouw persoonsgegevens online te beveiligen. Wij zullen uw persoonsgegevens nooit verkopen aan derden. Wij gebruiken deze alleen zoals hierboven omschreven.
Voor meer informatie kunt u altijd https://autoriteitpersoonsgegevens.nl raadplegen.
Heb je nog vragen? Bel of mail ons gerust. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 06 4222 1324 en via e-mail: info@socksup.nl.
Cookies
Bij Socks up verzamelen wij informatie middels cookies. Dit doen wij om de diensten, producten en ervaringen die onze klanten verwachten, aan te bieden en te verbeteren.
Wij verzamelen derhalve bezoekersstatistieken, inclusief bezochte content en pagina’s, verwijzende websites en zoekopdrachten die op onze website worden uitgevoerd. Wij gebruiken de gegevens om de online gebruiker en de winkelervaring te personaliseren en om onze website te ontwikkelen, te testen en voortdurend te verbeteren. Wij verzamelen geen volledige IP-adressen. De verzamelde gegevens kunnen niet gebruikt worden om jou te identificeren. Om bezoekersstatistieken te verzamelen, maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën. Door cookies in jouw webbrowser te activeren en onze website te gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.
Algemene voorwaarden – Socks up
1. Definities
We gebruiken geen moeilijke woorden. Althans, deze proberen we zoveel mogelijk te vermijden.
2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken
Hoi! Wij zijn Socks up. In 2020 zijn we vol enthousiasme gestart met deze onderneming. Doel: vrolijkheid verspreiden middels sokken. Als je ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:
Bel ons: 0642221324 (7 dagen in de week, tussen 09.30 – 18.00)
Mail ons: info@socksup.nl
Vind je de old fashion way toch prettiger? Stuur gerust een kaart of brief.
Socks up | Het arsenaal 1 | 1781XP | Den Helder
3. Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten. Voor de zakelijke markt hebben we aparte voorwaarden die onder de aandacht worden gebracht tijdens de aankoop.
4. Het aanbod
We vertellen je graag eerlijk over ons product en waar je dit kunt kopen. Uiteraard informeren we wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.
5. De overeenkomst
We doen ons best voor een veilige webomgeving. Zo kun jij met een gerust hart bij ons winkelen. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail.
6. Herroepingsrecht
Soms werkt het gewoon niet tussen jou en je product. In dat geval kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 werkdagen terug.
7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd
Pak je pakket uit op jouw manier en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld of geen geld voor het product terugkrijgt.
8. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren?
Heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen?
1. We sturen je een bevestiging van je aanvraag per e-mail.
2. We verleggen de situatie en sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen uiterlijk 5 werkdagen terug.
9. Verzendkosten bij retourneren
Deze zijn voor de partij die verzendt.
10. Wat je niet kunt retourneren
Wanneer je hond je sokken kapot heeft gebeten en je deze wilt ruilen. Dat telt niet, dan ben je af.
11. De prijs
We proberen zo transparant mogelijk te zijn over onze inclusief of exclusief btw-prijs.
Onze verzending binnen Den Helder (inclusief Huisduinen en Julianadorp) is gratis.
Buiten Den Helder bedragen de verzendkosten, voor de particuliere koper, € 2,95.
12. Nakomen beloftes en garantie
We doen wat we beloven en we zijn altijd eerlijk tegen je. Zie ook artikel 4.
Jij hebt recht op een goed product. AIs er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op.
13. Bezorging en uitvoering
We bezorgen jouw aankoop het liefst zo snel mogelijk. Dit doen we om je geluksfactor lekker hoog te houden. Om geen beloftes te maken die we niet na kunnen komen, streven we naar een bezorging (indien het product op voorraad is) binnen de 1 en 3 werkdagen.
14. Betaling
Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.
Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten.
15. Klachten
Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend. Daarom lossen we het ook heel graag op. Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten. Als we er samen goed over praten, is het waarschijnlijk zo opgelost.
16. Veranderingen